Grabbar

Apa vad folk det var på gymmet igår. Jag säger som så. Aldrig mer gym före 21.00!
Eller senare är 16.30. Sen är det ju smockat.
 
Och jag har lagt märke till en sak. Man kan ju tro att det är tjejer som måste ha med sig en "gymkompis" till gymmet. Men så är inte min uppfattning. Det är grabbarna som släpar med hela sin kompisskara.
Tjejerna kommer dit och gymmar ensamma.
Killarna har med sig en 5-6 stycken som ska stå bakom och vänta.
Som igår, då körde jag rygg och axlar. Fick nog fan vänta en timma på maskinen för alla dom där boysen skulle stå vid den där och turas om. Och ni kanske kan föreställa er vilken tid det tar!
Fel att ni sprider ut er.
 
Satt vid rodden och gymmet på Frösön är som... avlångt eller hur man ska förklara. Så då stod alla de här 6, eller 10 grabbarna, hur många de nu än var, i rad och körde precis samma övning med skivstång. Så de tog ju upp hela gymmet, längs speglarna.
Det var så trångt, så när jag satt där vid rodden så hade jag kunnat få en skivstång i skallen av en kille som vägrade maka på sig. Om jag haft otur vill säga.
 
Men det gick ändå bra. Fast man blir ju förbannad.
Och har man en gång lyckats roffa åt sig kabelmaskinen så sitter man där och nödhåller den tills man är klar.
 
 
 
 
Nä. Vet om man ska börja med något vettigt innan bussen går?
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: