Sjuttiotvåochenhalv

Idag i matkön på Folkets Hus var det en äldre kvinna som kom fram till mig och sa:
- Vi har suttit och pratat om ditt hår!
?
Så såg jag ut också ungefär.
De tyckte håret mitt såg så himla häftigt ut!
 
Hur länge kan man ha sådanadär?
Är dom nygjorda?
Tvättar du det som vanligt?
Kan du sätta upp det i massa olika knutar också då?
Hur gör du när du vill ta bort dom?

Allt det där hann hon fråga under tiden jag stoppade in mitt kort i kortomaten i receptionen för att få min lilla tallrik.
 
 
Och nu har mina dreads också förökat sig, eller hur man ska kalla det.
Hade en massa löst hår bak i nacken som fick bilda sig en ny liten dread.
Så härmed skulle man ju kunna säga att jag har 72 och en halv dreadisar!
 
 

Halvan?

Tog den bilden på hotellet för snart två veckor sedan.
Kunde inte ta en ny heller nu då mobilen är slutkörd på ström.
(Bortförklarings-VM)
 
 
Hej. Fläta av något slag?
 












KOMMENTARER:
Lizete

Hej igen Lizete här ^^ tänkte bara kolla vad du använder för schampo ? vet att man kan ha vanliga men gärna milda. vet inte riktigt om jag kan ha dom ja haft innan :S. har Tresemmé för färgat hår

Svar: Hej, jag svarar på din mail! =)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: