Nytt år!

Hur dåligt på teven får det vara på självaste nyårsafton egentligen? 
Har bara 10 timmars jobb kvar och det går ju betydligt snabbare om det finns något kul att se på tv... 
 
Under middagen innan jag skulle åka på jobbet satt jag och gubben och summerade ihop året som varit och vad vi hoppas av det kommande. 
 
Ett "jävla skitpissår" har det varit enligt Danne som under en vecka i somras inte kunde fiska då det blåste och var kallare då på midsommarafton än vad det är idag på nyårsafton.
 
Och under det kommande året hoppades vi att Molle skulle vara frisk. 
Att vi får vara friska.
Att våra familjer, vänner och bekanta får vara friska. 
Att vi hittar ett hus och vinner miljoner på lotto.
 
Det är mycket man kan hoppas. 
 
Jag tycker 2014 varit ett rätt bra år. Ett väldigt mycket sjukt år. Förkylning efter förkylning. 
Men jag lyckades ju även bevisa mot mig själv vilken disciplin jag har då jag gav mig fan och gick ner 10 kilo! Under ett halvår... 
Så det här nya året ska bevisa att jag kan fullfölja det hela. Ett hälsosammare år. 
Och jag hoppas även att hela min utbildning ska gå bra och att jag sedan får ett jobb jag vill ha!
 
 
 
Gott nytt år önskar jag och Moltas!
Och jag är glad att vi har en engelsk bulldog som brukar följa med på älgjakten och därmed inte är rädd för smällare...  För folk har ju smällt hela kvällen än så länge och det är fortfarande tre timmar kvar till 00-slaget!
Tycker synd om alla rädda hundar i natt! 
 
 
 
Och skitdåligt internet har jag också...  9 timmar 45 minuter kvar... 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: