Ett tag sen...

Över tre månader sedan. Tre månader! 
Så länge sedan var det som jag var på gymmet sist... 
För den som undrar hur det går med den saken. 

Och till den som nu undrar hur det gått under den här inaktiva tiden kan jag säga att jag snart är tillbaka på min startvikt. 
Här jobbar man stenhårt på det... 

Skulle bara testa att göra benböj nu på kvällskvisten. Det var jobbigt. Bara kroppens egna vikt och jag svär på att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Efter 10 stycken. 
Det känns förjävligt! 

Så nu när jag blir frisk är det banne mig gymmet som gäller. 

Och fungerar inte det är det efter jul som gäller! 

Måste se om jag kan bråka till mig friskvårdsbidraget från jobbet jag sagt upp mig från också. Lär ju inte gå men jag själv tycker att jag borde ha rätt till ett i alla fall för de 11 månader jag varit där under det här året... 













KOMMENTARER:
erica björkander

Om du behöver hjälp att komma igång, kika in på min blogg :)
där kanske de finns nått som kan hjälpa :) Kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: