Vilodag?

Jag hatar verkligen att jag inte kan hitta den där motivationen till att gå på gymmet igen.
Eller att den bara kan komma till mig. 
Att klara av att sköta kosten igen i alla fall. Känna att det händer något. Komma i samma form som jag var i där i mitten av min deff som abrubt avbröts helt av semester och klockantvåfika. Kvällsfika. Mysfika. Lördagsfika. Söndagsfika. Måndagsfika. Osv...
 
Det enda jag verkligen kan, det är att njuta av allt gott. Och inte får jag dåligt samvete efter jag ätit upp allt det där goda heller. Jag ser snarare fram emot nästa gång man får stoppa i sig något riktigt gott!
Istället kommer jag med bortförklaringar som att - i morgon.
Det jävliga är att den där morgonen inte kommit än. Och det har gått 10 veckor!
 
Så igår var jag ute och gick en timma med lillebror. Jag bröt lite av latheten i alla fall.
Och idag tog jag mig ut på promenad runt berget. Även fast jag först planerat gymmet. 
Sedan planerade jag in en vilodag. 
Fast det ända jag skulle ha vilat från idag var möjligtvis att äta gott. Jag körde all in för att få slut på allt vi hade kvar hemma igår. 
Därför fick det bli en promenad. 
 
Så får se om den där morgondagen kommer i morgon då?
 
Fast jag har ju tvättstugan...
 
 
Det är antingen eller.
 
 












KOMMENTARER:
Jessie

Heej Linn!

Hur är det med dig? :) Var ett tag sen. Vore kul och ta nån fika nån dag eller så? :)
Har inte träffat dig sen studenten tror jag. :P

Kram

Lizete

Det är skönt då man kan hitta någon lagom balans att gymma samt att ibland unna sig något gott ! dock så är det svårt ibland att hitta just då. Meen det kommer =) hur ofta gymmar du och promenerar ? förutom avbrottet nu då ^^ jag har inte heller kommit tillbaka riktigt till träningen sen semestern men det är på g

Svar: Precis, den där balansen! Men nu har det blivit antingen eller. Inte alls bra! När jag är inne i mitt tränings-jag, så försöker jag gå på gymmet varje dag. Beror på jobb, men det blir iaf 4-5 dagar i veckan. Sedan gå försöker jag göra minst 2 gånger. Och då går jag ganska långt, 8-10 km :) Hoppas du hittar tillbaka!
Linn

Lizete

Okej, ne de känns ju segt då det blir så. Oj varje dag :O de är bra gjort ! när jag provat köra så , så slutar de alltid med att jag blir förkyld osv lätt.. så tre gånger i veckan kör jag och sedan promenader.
Ja jag är nästan där känns det som ^^ = )

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: