Frånvaro

Nu ett tag har jag skyllt min frånvaro på gymmet på min "depression". Men det är ju helt fel.
Vad får en inte på bättre humör än att ta ut all den frustration man bär inom sig genom att lyfta lite tungt?
Känna värken i alla muskler. Få känna att man gör något vettigt istället för att gå hemma och grubbla över allt?
Saker som man ändå inte kan göra något åt.
 
Jobbet. Byte av helg. Värdelöst schema. Kom inte in på utbildningen som jag börjat se som en räddning. 
 
Så efter ett uppehåll på närmare 10 (!) veckor på gymmet nu, fast med ett eller två ströpass, så känns det skönt att vara igång igen!
 
- Tredje dagen nu.
- Har återupptagit MyFitnessPal och loggar allt jag stoppar i mig.
- Inte ätit en godisbit sen i måndags morse, vi hade kvar sen helgen och vem kan spara liksom?
- Börjat till och från gymmet vilket ger en 40 minuters extra motion.
 
 
Igår när jag och Molle var ute och gick.
Då kom det såklart en störtskur så det var bara att byta om när man kom in!
 
Regnbåge/bågar
 
 
Jag behöver ett nytt jobb!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: