Sportamore

Är den webbutik jag handlar mest från.
Främst för att jag kanske blir grundlurad över deras priser och kampanjer.
Som igår tjänade jag 600 spänn på min order.
 
 En Peak Perfomance Jacka som var nedsatt med 20% - 200 spänn.


 
 
Ett par jättehäftiga skor/stövlar som det var Helgerpris på -100 spänn.
 
 
Och så en fin Jumpsuit från Adidas med kampanj 50% - 300 spänn.
 
 
Och direkt efter jag skickat efter denna order får man såklart ett nyhetsbrev från Sportamore med en värdekod/rabattkod.
SOLSKEN ger 200 kronor rabatt, även på redan nedsatta varor.
Så hade jag bara sparat någon timma hade jag kunnat tjäna 800 spänn.
 
Men men...












KOMMENTARER:
Fatma - Grafisk designer

Oj, häftiga stövlar!

Svar: Eller hur! :D
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: