Gym-flow

Nu är jag inne i ett gym-flow igen! Hade en vilodag i söndags, men då var jag uppe och gick i fjället.
Så det enda som kan sätta stopp för resterande tiden av den här deffen (som nu gått halvvägs) är en megaförkylning.
Klarade mig undan lindrigt under påsk i alla fall. Blev inte så mycket mer än bara halsont.
 
Och det är så skönt att det varit så fina dagar. Jobbar bara en dag den här veckan, men jag får igen det till nästa, då jag räknade att jag nästan kommer göra 60 timmar.
Så då får Moltas vara hos "momma och moffa".
 
 
Bulan finns där! Bara spegeln på gymmet som är så skitig!
 
 
 Min goda mat!
Lime och Kerala Curry kyckling med kokosmjölk, keso och grönsaker.
Jag har glömt hur ris och pasta smakar!
 
 
Jag och doggen tog ett varv runt spåret på berget.
 












KOMMENTARER:
GoForFit

Härligt!! :)

Neeve

Ser gott ut :)

Lisette

Vad härligt att komma in i det där flowet! Hoppas det håller i sig :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: