Obra

Obra känsla att komma hem på morgonen utan att mötas av varken hund eller karl. Och sedan att ha den där känslan över sig att inte få se någon av dem förrän i morgonkväll då jag går av 12-timmars passet...
Molle är nämligen och jagar älg med hussen.
 
Så det första jag gör när jag kommer hem är att starta igång datormaskinen och dra igång det bästa på ganska hög volym. Man får passa på när inte Molle är hemma. Han gillar inte Pink Floyd. Och definitivt inte Infected Mushroom. Mer kräm i dom. Han slickar bara efter flugor.
 
Sedan hade jag en förhoppning att grannen fortfarande ligger och sover fyllan ur sig. Barnfri helg så det vore väl första helgen om hon inte haft fest här ovanför i natt också.
Tur man fått sova på jobbet.
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: