För-dyld

Yes!
Mer taggad än någonsin och med inställningen att kvarg och bär faktiskt går att äta.. ja då blir man istället på smällen tänkte jag skriva. Men det är väl ungefär lika hemskt som att vara riktigt förkyld.
Googlar jag mina förkylningssymtom som ger jag mig tusan på att jag kommer in på familjeliv.se.
 
Så jag har alltstå gått och blivit tussig.
Just nu har jag ju inte tid med det. Vi ska ju åka till Stockholm i helgen. Ska se lillebror en sväng till innan jul hade vi tänkt, sedan ska vi få bo hos ett par vi lärt känna genom Moltas!
 
I alla fall så den där träningslivstilen man skulle skänka sitt liv åt blev ju inte riktigt som planerad.
Danne är fortfarande också lite småtussig så vi tar oss inte iväg på gymmet. Och eftersom jag låg hela måndagen och tyckte sådär synd om mig själv och för första gången på länge kände cravings efter kebab så fick det blir det till middag.
Följt av den enda medicinen som verkligen fungerar - godis. Ös på bara! ÖS PÅ! (-Karlsson på taket.)
 
Så nästa vecka...
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: