Prover

Jag beställer alltid allt sådant där onödigt från eleven.se för att man får med gratis prover i paketet.
Sådant man aldrig skulle ha köpt annars.
 
Den här gången hade jag klickat hem en sådan där BB Cream som alla pratar om. Och nej, det är ingen mjukglass...
Men tänka sig vad enkelt att bara smeta på sig på morgon och vips bli lite fräschare. Sen står det ju att den innehåller massa bra saker också, som solskyddsfaktor. Jag skulle ju kunna ljuga och säga att jag är med i svängarna vad gäller skönhet och mode. Haha. Försöka i alla fall.
Och tydligen finns det nu en kräm som heter CC Creme också.
 
Kan säga som så, att jag minns inte när jag köpte en mascara sist... Och jag vet att det är bästföredatum på smink, men jag lever ju än. Pennan jag använder på mina ögonbryn fick jag av Natahalie när vi gick i 7:an... Jag har till och med kvar min första och enda foundation som jag köpte första året i gymnasiet.
 
Den där Creme Puffen på bilden som väger hela 21 gram räcker i minst två år för mig.
 
Till de här proverna då så följde det med en Whipped Creme foundation. Den som de gör reklam för nu på teven.
Jag har stört mig så på namnet. Whipped. Låter som något man ska ha på pannkakorna. Och så föreställer jag mig mannen, ja mannen, bakom idén som fruktansvärt fantasilös.
 
En annan sak jag fick var ett prov från Escadas parfym Elixir. Jag tappade ju hela den där provbiten innanför tröjan innan läggdags. Och vilket jävla gnäll det blev på Daniel sen!
Jag luktade tydligen precis som Kalle i Byskogen...
 
 
I paketet från Eleven.
Sedan köpte jag två hårband också som inte fick vara med. 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: