Glädjande besked!

För ett tag sedan hade vi en kille här som var från Com Hem. En riktigt duktig sådan. Trevlig och ni vet. Man ser ju ändå igenom de där försäljarknepen de har för sig, och för att få honom att förstå att vi ville fortsätta vårt traditionella fredagsmys där vi blivit avbrutna, så sa vi ju som det var. Att vi är på väg härifrån. Vi var inte intresserade av abonnemang, tv, internet och telefoni. Och allt annat han nu kunde erbjuda.
På grund av grannen. Han hade nyss varit till henne och berättade för oss att hon skulle flytta i januari.
Hon hade sagt upp lägenheten för hon hade så otrevliga grannar.
 
Och dessa otrevliga grannar är vi. Som varenda jävla helg inte ska få sova. Och jag som jobbar alla dessa varenda, varannan helg blir ju drabbad på jobbet. Sådär huvudvärk efter två timmars sömn. Och när jag tycker det är nog på övervåningen bankar vi i väggen. Och då har de ändå hållit på levt om med diverse i ett par timmar.
Först vaknar man när de kommer hem, sedan är det tamejfan omöjligt att somna om.
Så att vara otrevlig innebär då att ha bankat i väggen för att få dom att hålla käften varje varannan helg.
 
Så sedan den dagen den där trevliga killen var här har jag uppdaterat Ö-Hems sida i hopp om att det var sant.
Nu när jag nästan gett upp hoppet, ligger den där.
Idag såg jag den. Och den blir ledig den första februari.
Men till dess ska vi också vara härifrån...
 
Fyfan vad skönt!
 
Hemska människa. Hoppas du får trevligare grannar i ditt nya boende.
 
Haha.
 
Nu ska jag iväg på jobbet. Idioten på övervåningen får fortsätta leva om bäst hon vill, för inatt ska jag få sova på arbetet. Tur.
Danne och Moltas har åkt till skogs. Och på söndag åker Danne till Arvidsjaur så får inte träffa honom förrän till nästa helg nudå. Men Molle kommer ju att vara hemma!
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: