Bra Linn!

I måndags var jag på gymmet.
Tisdag och onsdag har jag tränat med Paolo Roberto på hemmaplan. 15 minuter om dagen. Men jag lovar det är 15 jobbiga minuter.
Torsdags var jag på gymmet. Körde ett hårt benpass som jag får sota för idag, och ännu mer i morgon.
Och nu ikväll var jag och Danne där och slet lite.
 
Så nu ska jag njuta av en chokladkaka. Vet att alla nu tänker: men varför sabotera träningen?
Nej. Det är belöning.
 
Denna vecka har jag inte småätit något godis alls. Jag har en Snickers i frysen och en cola i kylen. Och har kunnat gett fan i dom hela veckan. För att få njuta idag.
Så det är vi värda. I alla fall jag.
Danne var och firade sin morfar på 93-årsdagen så han åt smörgåstårta, tårta, bullar och krusa.
 
Ordbajs.
 
 
Nu lyser det på balkongen också!
Jag är ju så jävla händig. Frystape är grejer de!
 












KOMMENTARER:
Lillebror

Men vafan, det är inte "belöning" att sabotera resultaten. Snarare ett straff. Och ta inte hem dricka, chips, choklad, godis etc. över huvud taget. Ät ett tuggummi istället! ;D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: