Aj aj!

Är det här och nu då man ska skryta över att man kommit igång med träningen igen? Igen?
Vi var och gymmade med våra kära grannar i måndags. Komma igång gymma.
 
Jo tjena. Vi som förut under vår träningsperiod kommit till den där gyllende gränsen då man inte längre får träningsvärk efter minsta lilla anstängelse. Då det nästan känns helt meningslöst att träna istället då man inte känner något alls efter det man kämpat. Eller så har man bara slutat tagit i?
 
Så efter att ha legat på latsidan börjar man ju med de vikter där man sist slutade, och eftersom vi nu är mer beslutsamma än typ tidigare (i alla fall fram till jul) så tar man ju kanske i ännu mer.
Vilket känns i hela kroppen idag.
 
I måndags blev det bröst å biceps. Tisdags, eller i går körde jag rygg och triceps. Och eftersom det var lite folk på gymmet tränade jag tekniken i djupa squats med skivstång. Så vi kan säga att det blev arsle och lite ben också.
Så idag är man inte människa.
 
Så jag började min morgon med att gå in till sjukhuset. Sedan hem. Sedan på jobbet har jag varit på gympa med barnen och efter jobbet fick jag gå hem från stan. Och så har jag fått gå upp i tjänst också.
Gissa vems ben som ont gör nu? Så jävla ont.
 
Jag och mina problemben.
 
 
Jag är ju med och tävlar med en ny bild nu, så har ni lite att göra gå gärna in och rösta på den!
Klicka på bilden, sedan hjärtat - man måste ha ett instagramkonto.
 
 
Från en sak till en annan, lyssna bara på den här låten. Fisherman's Blues.
 
Tackåhej!
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: