Tandtroll

En annan kan ju vara det mänskliga beviset på att man inte alls får hål i tänderna av att äta mycket godis!
Under hela året har man väl ätit godis och sött en 3-4 gånger... om dagen.
Men inte hade man några hål idag inte!
 
Så jag fattar inte vuxna som skrämmer sina ungar som vägrar borsta tänderna med tandläkaren. Inte konstigt tandläkarskräcken existerar. "Borstar du inte tänderna kommer tandläkaren" hör jag många hota med på mitt jobb.
Jag säger något i stil med att "ingen kommer vilja pussa på dig."
 

Ja. Sedan efter tandläkaren fick jag ett infall att gå ner på stan eftersom min pojkvän är halvt invalid efter att ha trampat en spik genom foten igår, så jag kunde ana att det inte skulle bli någon stadsgåing senare under dagen.
I alla fall jag var på jakt efter en helt vanlig jävla skinnjacka. En sådan som precis alla tjejer har. Fått för mig att jag också ska ha en då. Bara sådär en massa herrans år efter bara.
Blev så förbannad när man gick där i affärerna och slötittade efter något skinnliknande och så gick alla förbi med den typen av jacka jag sökte.
Men nu finns bara sådana med glitter och nitar. Alltså jag tycker det är så fruktansvärt fult. Det ska vara nitar till och med på underkläderna. Jaja. Gav upp skiten och gick hem igen.
 
Så nu på eftermiddagen har vi varit och vattnat all plant hos svärmor. Lånade deras kök och grill också och åt lite gomiddag. Eftersom det nu blev så fint väder som SMHI utlovat, nästan på klockslaget också, så gick vi ner till sjön så Molle fick bada.
Första doppet för i år!
 
Lyckliga djuret!
 


 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: