Stressa av

Sitter och lyssnar på Skaburbian Collective och blir alldeles lugn i själen.
Mina tankar på att tvångsbesöka Hemnet har liksom försvunnit. Enligt sid-infon har jag bara besökt Hemnet 167 gånger hittills idag...
Så nu sitter jag och tittar och funderar över mitt sommarschema. Jag som inte skulle jobba ännu en hel sommar. Så blev det med de.
Jag kommer alltså missa både Öland Roots och sedan spelningen de ska ha i Härnösand. Skaburbian alltså.
Har inte lyssnat så här mycket på en och samma artist sedan jag diggade Markoolio. Ledsnar rätt fort annars.
Så det skulle ha varit rätt fränt att få se dom live!
 
Och när man lyssnar på sån här bra musik kan man ju inte mer än börja längta efter långa, snygga sommarblonda dreads också!
Mina verkar bara krympa. Och bli fetare. Precis som en själv. Växte aldrig klart på längden...
 
Så. Löshår? Vågar jag? Hur gör man? Ska jag? Är det värt det? Hur mycket? Hur tjocka? Håller det? Hur långt? Hjälp?

 




Nyaste bilderna på mina dreads.
Som dessutom om enochenhalv månad fyller 1 år!
 
 
 
Vart man än går ser man situationen
mängder med folk kan ta på komplikationen
vi går i tron om att den vi vill va e påväg!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: