Popcorn

Jag hatar popcorn. Aldrig tyckt om.
Så kommer man hem från jobbet med mer huvudvärk än innan man åkte dit. Drar i sig en bit tårta i hopp om att det ska bli bättre. Om det bara var ett sockerfall.
Så ställer sig sambon och ska steka popcorn. Bokstavligt. Står i duschen och tycker lagom synd om mig själv när han kommer in och frågar om jag vill ha något från Konsum.
Bara då förstod jag att han bränt popcornen.
Och jag som förberett och stängt för till sovrummet för att slippa oset från popcorn... ja den hade han också lyckats öppna så gissa vad sovrummet stinker av nu?
Och när man har migränliknande huvudvärk är starka lukter det sista man vill utsätta sig för.
 
Så nu ska jag se om Dr Pepper hjälper. Det kanske är ett Pepper-fall.
Mer socker. Sen sömn.
 
Sedan sitter jag och upptäcker att det är ju storhelg-OB denna helg också! Jippie! 30 timmars storhelgstillägg!!
 
/Tjejen som tror hon kommer bli rik inom omsorgen!
 
 
 
 
Ähvafan mobilen synkade inte med datorn så jag tog en gammal bild. Jag som tänkte bjuda på en dagens försök till sommaroutfitbild framför en faktiskt putsad spegel i hallen.
Men det fick bli Moltas. Snyggingen. Han med.
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: