Barn på nytt!

En sådan helg. En sådan fruktansvärt varm helg också. Och fin. Solig - är det uppenbart nu?

Har ju spenderat alla dessa sommarsoltimmar på jobbet. Men jag tror jag varit mer ute där än om jag skulle ha varit hemma. (Hatar det ordet numera - hem? Hemma?)

Jag har byggt ett hel landskap i sandlådan, åkt rutschkana, lekt med dockor, cyklat på små barncyklar, varit på Jamtli, klappat kaniner, lekt i höskullen, stått i roliga hissen, ätit glass, grillat, ätit rabarberpaj, kollat på hockey, och ätit ännu mera glass!
Vad jag glorifierar mitt jobb. Lite mer slit än det jag beskrev är det, och tro inget annat!
 

Därför sov jag bort hela min lediga dag idag. Återhämtning tror jag det ska kallas.
Molle sov också bort hela dagen, men det är ju inget ovanligt att han kommer ut först efter 15-tiden.
Han är ju trött han också, för nu är vi hundvakt åt Roy och så var Thelma här igår och tittade på hockey-finalen.
 
 
Roliga hissen! Men lovar att Bea skulle sett snyggare ut!
 
 












KOMMENTARER:
Anonym

Hahaha jaaa åååh vad grym jag hade varit!!!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: