Pump

Den där Peaken i måndags alltså.
Tror att hela kroppen tog i under det passet, jag har till och med ont under fötterna och de måste vara de "snabba jävla småstegens" fel. Sen om jag tog i mer än de andra eller om jag bara är sjukt otränad sedan innan behöver man inte alls gå in på. Jag har kämpat och får nu sota för det.
Älska din träningsvärk!
 
Vi skulle ju boka in oss på Bodybump idag, men då både jag och darling ligger i sängen och kvider som små barn när det är dags att försöka ta sig ur och upp så är det nog ingen bra tanke. Hur ska vi kunna genomföra ett sådant pass när man knappt kan röra armar och ben?
 

Det får bli Pump i morgon istället!
 
 
Här tänkte jag då lägga upp en bild för att visa mitt framtida jag - en svettig gladiator med skivstång för att göra det övertydligt också vad Bodypump är för något, men jag blev så sugen på choklad!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: