Andersön 2013

Vaken en hel natt på jobbet. Så det passade ju utmärkt att ringa Bea och Tobbe direkt man gått av igår, en solig och fin söndag morgon.
Så på vägen hem i bilen säger Danne åt mig att ringa Bea. Precis då ringer det i hans telefon så han tror ju att det är jag som ringt fel.
Men världen är så liten och trång så jag ringer Bea exakt samtidigt som Tobbe ringer Danne.
Nästan var det så häftigt så det hade kunnat bli en statusuppdatering på Facebook om det. Men det blev aldrig av.
 
Så vi bestämde direkt utan några protester att vi skulle ut och äta kolbulle!
 
 
Och det här är första gången som jag kommer hem med mer bilder på någon annan än Moltas. Tror fan Bea är med på varenda bild!
 
Behind the scenes...

 
 
 
 
 
 


 
 
 
Ser ni hjärtat! Thelma ser ut som Dumbo också!
 

Söt-Bea!
 
 
 
Kolla Thelmas miin! Stackars huuuuund!
 
 

Rökförgiftad?
 
 
Det gör vi om!
 
Nu ska vi se om vi orkar sitta uppe en stund till och titta på 112 Aina.
Var på ett Peak-pass idag också. Bea var sjuk. Tråkiga du krya på dig!

Innan var svärföräldrarna här och firade att jag fyllt år. Kaffe och tårta innan träningspass är inte optimalt.

Så ni vet.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: