Dubbelhakor

Igår på väg in till stan igen satt man nästan i bilen och grät av ångest för att komma tillbaka till lägenheten. Jobbet. Livet.
Men nu. Såhär efter en hel dag på jobbet. Ett helt dygn i lägenheten. Tillbaka till livet. Så känns allt ändå bra. Ganska bra.
Med detta menar jag alltså inte att jag skulle kunna vänja mig. Aldrig!
Det där huset får ta och dyka upp nu. Genast.
 
Molle har fått lekt med sin boll. Ovanligt. Sedan har han bara kunnat kuta iväg ut mot bäcken, där det numera är kalhygge då vi under några helger dragit bort massa träd, och satt sig och bajsat. Oturligt nog var ju pappa tvungen att kliva rätt i en hög när han trimmade bort gräset.
 
Såhär kan det se ut då. När man drar bort träd.
 
 
Så när vi kom hem igår skulle Danne till och ta bilder på mig, inför något skoj som jag förhoppningsvis ska få visa senare.
 
 
Skärpt kille?
 
 Testar igen då.
 
Jag blir less. Gissa på vad? Jo DENDÄRJÄVLALUFTEN ovanför huvudet!
 
Så det löser man genom att flytta sig närmare, samt ha kamerabandet framför linsen när man fotar.
 
#dubbelhakor #lärsigaldrig #fastmammatyckerDannetarderoligastebilderna #ego
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: