Muskler

Jobbade natt onsdag till torsdag. Sov inte alls. Sedan fredag hade jag en tidig morgon med ytterligare 10 timmars jobb och när jag ska upp tidigt kan jag ju bara inte sova.
Idag var det ännu en sådan där mördar-morgon då man ska upp tidigt och sedan göra 12 timmar.
Och inte sov jag den här natten heller.
 
I går hade våra älskade grannar fest. Igen. Jag var så arg och frustrerad och trött så jag tog Molle med ut på en promenad och typ grät som en bäbis hela rundan. De spelade så hög musik och klockan var över halv 12- och då hade jag ändå gått och lagt mig och försökt sova redan vid 22.
När jag kom in igen torkade jag tårarna. Satte iväg upp mot grannarna och plingade på.
Visst dämpade de - lite.
Värst var när de kom hem igen. Där vid 4 på morgon. En timma höll de på där i sänghalmen. Eller om hon nu har ont i magen. Eller om det jävlas när hon dammsuger? För hon skriker verkligen. Skriker. Man skriker inte sådär. Inte under en hel timma?
Dunkade näven i väggen men tror ni det hjälpte?
Vad ska man göra i en sådan situation. Man kan ju inte direkt gå upp och plinga på då.
- Ursäkta, kan du skrika lite tystare?
 
Direkt efter jobbet åkte vi ändå  på gymmet. Och där fick vi vara helt för oss själva i nästan en hel timma!
Så nu har vi köttat - som Maria skulle ha sagt.
Testade lite nya saker, som att våga sig på den där bänken man kan träna mage och rygg på. Ville inte ge mig på den om jag skulle flyta ut som en pöl över gymgolvet om mina muskler jag inte visste fanns skulle ge vika.
 
Så det jag ville komma fram till är att jag är övertrött.
Och att jag hatar mina grannar.
Samt att jag fortfarande efterlyser det där huset på landet så jag ska kunna sova om nätterna.
 
Jag vill inte bo kvar här.
 
 












KOMMENTARER:
Bea

Haha ååh Linn jag skrattar alltid högt för mig själv när jag läser din blogg. "Flyta ut som en pöl" hahaha åååh. KomikerN.

Hatar också dina grannar!! Känner känslan av att inte kunna sova då man ska upp tidigt, och ännu värre när du sovit så dåligt nätterna innan. Men det var bra gjort av dig att gå ut och gå, vara arg och sen gå upp.

MEN VART FAAN VAR DU DÅ DANIEL!!?? (Funny mirror) äh, jag gör en funny mirror istället där jag visar mina aggressioner mot Daniel.

Svar: Det är bra! Att du känner av känslan över att ha en don´t-like-a-lot-grääns-kensla!Swemrican!

JA GÖR DET!! Vart fan var du DANIEL!?
Och han ville inte gå upp på morgonen heller när de höll på som värst.
- Vadfan ska jag säga. Sluta eller låt mig få vara med?!

Funny Mirror, problemen på alla lösningar! Tvärtom.
Linn

REBECCA

Hej! Allt bra?
Lust att göra ett bloglovinbyte? kram

Carolina

Haha! Jag känner igen det där med granne i sänghalmen. Vi har haft det likadant i vår första lägenhet och vi försökte med att överrösta henne, men det resulterade i att hon tjöt ännu högre...
Vi flyttade...

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: