Kvarg

Trotsade min sega förkylning som aldrig tycks vilja gå ur kroppen och åkte på gymmet direkt efter att ha gått av nattpasset i morse.
Längre mening och två stora eloger till mig. Och Daniel. Som följer mig. Och som köttar på som att han aldrig ska få gå tillbaka till gymmet igen. Har han aldrig hört talas om träningsvärk?
 
Det var ju för svinkallt för att åka iväg och fiska och äta kolbullar som vi planerat att göra den här helgen
Men som jag sa i morse så har vi den här finaste årstiden framför oss! Vårsolen. Sitta och pimpla och känna hur solen riktigt värmer! Äta.
 
På tal om att äta så har vi nu efter träningen suttit och försökt få i oss den här förbannade kvargen. Vad det nu ska vara bra för.
Danne villa ha banan. Fyfan vad äckligt. Smakade precis som när jag var liten och var tvungen att mosa i min tennis-bolls-haks-medicin i bananröra. ÄCKLIIIIGT!
Men Danne kved i sig sin. Jag gjorde om min. Knölade ner lite blåbär, hallon, blodapelsin, kiwi och psylliumfrön.
Och socker. Skojade bara.
 
Nu ska vi ta och åka till Krille och kidnappa hans receiver så vi kan kolla vad det är för fel på vårt ljud.
 
Stjärnbilderna får vänta.
 
Jag är hungrig och trött och helt slut.












KOMMENTARER:
Bea

Ni är så himla duktiga!! Blir fan avis, vill också träna på gym men jag ska ju till trondis å. BAJSMACKA

Svar: Stanna heeeeeemmmaaaa! Vi anställer dig som PT. Om du kan tänka dig starta eget företag? ;)Nej klart du ska åka när möjligheterna fiiiinnes! Finness. Fines. Finäs.
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: