Byrå

Jag sade ju det, eller jag skulle ha sagt det till fler än bara Daniel för att det egentligen ska gillas att jag ens sagt det. Men vem blev förkyld efter gårdagens gympass om inte jag. Jo just precis nu när man har kämpaandan på topp och äter Keso till frukost.
Nu vill man lite ge upp det man gav under gårdagen och göra som Karlsson på taket. Godis är ända rätta medicinen. Mot typ allt.
Lite tror jag också att min kropp nu försöker tvärvägra det här nya vi nu har gett oss in på. Den säger nog stopp och belägg, åk hem till godisskålen och den bekväma soffan, din lilla mysgris.

Så nu är man tvärförkyld.
 
Kämpa på. Kämpa på.
 
På tal om det så har Ante fått kämpa på med vårt trådlösa internet som lever sitt egna lilla liv.
Vi märkte ju i går till vår stora förskräckelse att vi inte haft lösenord på det!
Så nu kanske grannarna ovanför (ja visst, det är dom som får för all skit oavsett) suttit på vår lina och laddat hem massa Svenska filmer! Det är kanske värre än att smyga sig på en fridlyst varg bakifrån och döda den med järnspett, för att man trodde det var en hund. Eller nåt. En katt.
 
Så jag undrar om man kan motbevisa det då? För då skulle de bli vräkta och vi skulle få lugn och ro på övervåningen igen. För efteråt måste det ju brottssaneras och det kan ta flera herrans år. Fast så länge ska jag inte bo kvar ändå, men ändå. Principsak.
 
Men Ante fick till det! Han är duktig han. Lär ju få världens räkning med posten. Men då kan jag tala om för dig att din julklapp var dyr!
 
 
Det jag ville komma fram till var ju byrån. Bilderna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och innan den här kvällen är slut har jag nog hunnit möblera om på den där byrån ännu fler gånger.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: