Gris

Smiley-konversation mellan mig och min älskade pojkvän i går kväll då mitt blodsocker kröp efter väggarna.
Han var borta och laddade kulor inför älgjakten och jag satt här hemma i soffan och hoppades innerligt att han skulle komma hem med något innehållandes socker, lagom till premiären av Roomservice.
 
Mina gubbar uttrycker ju tydligt vad jag menar!
 
 
Men gjorde han det?
Nae.
 
Vi har ju sagt nu att efter första älgjaktsveckan är det vi som ska återuppta träningen igen! Har ju helt tappat den motivationen under sommaren. Så vi har sagt v.37. Då finns inga ursäkter.
För egentligen skulle vi börja träna efter förra veckan då det blev något slags av missbruk på kalorier då vi umgicks med Bea och Tobbe hela helgen. Det är deras fel. God mat, gott godis, smaskigt umgänge!
Var faktiskt på gymmet i lördags, och det märks vad fort det går att tappa allt.
Man orkade inte ens köra ett set med de vikterna man tidigare värmt upp med.
 
Men nu är det sista helgen. Eller näst sista blir det ju. SENSÅ!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: