Soffdjur

Igår när jag kom hem från jobbet låg det här djuret i soffan.
Inte klev han upp och sprang mot mig med en viftande knorr, glad att se mig osv.
Han låg kvar där han låg!
 
Soffdjuret
 
 
Min nio-dagarsvecka var över och jag var nästan överlycklig att jag skulle få vara ledig nästan en hel vecka till nästa jobb-period skulle dra igång. Jag skulle ju baka bullar, bröd och plantera om mina blommor.
Men riktigt så blev det ju inte. Jag blev ledig en dag nästa vecka. Men efter de nio dagarna ska jag fan vara ledig! Och göra allt det där.
 
Så det blir att njuta av helgen nu då! För fullt. Spenderade fredagskvällen på gymmet. Så nu halv-njuter man av träningsvärken i armarna.
Snart ska vi ta ett äventyr ut på staden. Och i vårt fall kan det sluta hursomhelst. Antingen kommer vi hem med allt vi tänkt oss. Eller så kommer vi inte ens ut på stan. Det är mycket som ska klaffa efter vägen.
 
Jag måste ha nya löparskor.
 
En annan sak som jag måste är att lägga upp den här bilden då vi bara gick ut på sjön en eftermiddag och fiskade en sväng.
 
 
Storfiskarn!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: