Ripped

"Ripped Hardcore tillhör den nya generationens fettförbrännare som verkar på såväl frisättningen av fettsyror från fettdepåerna som på förbränningen av dessa. Detta gör att det oönskade underhudsfettet som ofta sitter på magen hos män, samt på höfter och lår hos kvinnor effektivt reduceras." - Gymgrossisten.

Sedan står det så fint: Hög koffinhalt (293,4mg/dos) - Uppiggande.
Vilket är som två koppar kaffe.
 
Och jag som brukar gå på sådant här köpte ju ett par burkar, mest för att de var mega-rea.
 
Så jag har väl tagit totalt 4-5 piller. På två månader. Mår ju supermysko på dom. Sedan tror jag hela tiden att jag ska dö.
Jag och min hypokondri.
För jag mår lite illa.
Kan hålla med om att man får minskad aptit för man mår konstigt illa konstant.
Tog ett i morse för jag fick något infall.
Sedan dess har jag varit och bajsat fyra gånger. Och nu mår jag knepigt. Typ svettas om handlederna.
Och rapar plast.
Men fungerar de då?
Inte en jävla aning.
Men kan erkänna att det känns som man svettas lite mer under ett pass. Och då är jag en sådan som inte kan svettas. Eller vet hur man gör. Har kanske ägt en deoderant i hela mitt liv.
Sedan orkade jag springa hela två kilometer i följd på löpbandet en dag och det har aldrig hänt tidigare.
Men det kan ju lika gärna vara dagsformen som styrde det.
 
 
Sitter och peppar min lillebror till att börja med någon slags tävlan med sin kroppsbyggnation. Eller hur man säger.
Och att han borde börja med en sådan där träningsblogg istället för att skriva dikter som ändå ingen fattar.
Visa utvecklingen. Berätta om metoder. Tillskott.
Att Gymvaruhuset är mycket bättre än Gymgrossisten. (Jag väljer hellre GV än GG - lillebrors fel. Och så har de Whey FX-proteinet!)
En sån där blogg helt enkelt där man ser vältränade jävlar som sliter på gymmet och med kosten och inser hur klen man själv är. Fast man går på gym. Och sliter. Och äter blodpudding. Så händer ingenjävlating!
 
I går hände det som jag aldrig trodde skulle hända också.
Jag låg i soffan och kved i tre-fyra timmar om att gå på Konsum och handla en chokladkaka.
Danne hade ju lovat att han skulle fixa tuggben till Molle och tilltugg till mig medan han var och sköt lerduvor igår.
Kom han hem med något?
Nej!
Orkade jag gå och handla?
Nej! För det är Danne som har medlemskortet. (Bra att man kan skylla på det.)
Chokladkaka. Men Konsum har inte Black. Så det fick bli en ananas istället.
Värsta grym jag är!
 
Stor-jävla-pillret. Inte stolpiller.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: