Påsken

Kommer hem från ett lugnt firande av påsken hos mor och far och avslutar det hela med ett galet svettigt pass på Peaken. Det är måndagar och peak som gäller. Så man är trött resten av veckan.
Det är tur man börjar jobba i slutet av den. Och härmed nu som anställd!
Rulla runt det ordet i munnen några gånger. Jag som aldrig varit anställd förut. Har ju bara haft tim-tjänster.
 
Sitter och varvar ner lite med Mmm mmm mmm mmm. Crach Test Dummies alltså. Danne börjar bli less på att jag lyssnar på Arga leken av Dunderpatrullen.
Som att inte det vore en bra nervarvningslåt?
 

Som alla andra redan säkert skrivit om så har ju påsken varit grymt fin osv. Så även hos oss.
Grillat. Fiskat. Solat.
 
Får gå igenom bilderna som hamnat på kameran i morgon. Har ju haft världens chanser att stjärnfotograferat men det blev inget av med det. Man har varit så trött sedan åkte man ju på någon släng av magsjuka mitt uppe i allt också.
 
Men nu åter till det vanliga livet. Husletning och att fundera på vad man ska äta till middag.
 
 
Mobilrensning;
 
 


 
Om jag var en ost så skulle jag vara en feta
Om jag stänger ögonen så ser jag ingenting












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: