Dalahäst

Då har man gjort första natten på "nya" jobbet. Det känns faktiskt som det. Fast jag bara bytt sida på huset, börjat jobba med annan personal och fått nya barn.
Men det känns bra. Även fast jag kommer sakna min gamla sida.
 
Var så glad i morse när jag såg att det snöade. Välkomnade det här skitvädret med öppna armar så man kan sitta inne idag och bara uggla med gott samvete, utan att gå miste om alla de där D-vitaminerna.
Det enda som är helt värdelöst är att det är lördag, och på helgerna uppdateras Hemnet hemskt sällan.
Har varit lite ute där rent allmänt nu tycker jag. Bara massa lägenheter i Brunflo och på Körfältet...
 

Danne berättade en rolig sak för mig nu. Tog ett tag innan jag fattade skämtet om jag nu ska erkänna.
Han hade i alla fall hört det på radion att de hittat träflis i köttbullar. För att de hade malt ner Dalahästar.
 
Okej nu blev det inte alls kul för att jag skrev det.
 
 
Precis såhär känner jag mig idag!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: