Wtf?!

Den tanken tänker ni kanske lika mycket som jag nu.
Men jag har faktiskt tänkt posta en liten bild jag suttit och pillat med, en sådan där outfit-bild som jag ser många bloggar har.
Och jag har inte snott den rakt av från någon, även fast man skulle kunna tro det, hä hä!
 

Impade?

Dreadssmyckena var enklast. Resten av pjollret har jag suttit med i flera dagar. Tro mig.
Så vad tror ni nu då? Funkar det här i Åre?
Jag ska ju på något Jubileum med killens jobb och vi ska äta tre-rätters och kika på Patriks Combo!
Det var fyra saker som lockade oss att ens anmäla oss till festen; tre maträtter och Combon!
 
Klädsel: Valfri festklädsel (?!)

För ni ska veta att jag har problem. Jag kan inte ha en klänning som är kortärmad. Diverse komplex ställer till det. Och hur snyggt är det med långärmade klänningar. Jag kommer se ut som en uppstoppad korv, redan innan jag huggit in på trerättersmenyn!
Sedan kollar jag in olika skjortor, men jag är rädd för att jag kommer se mer maskulin ut än det nu motsatta. Oavsett mängden nagellack och lul-lul i öron och så vidare så finns tanken om skogshuggargubben där.
Sedan skjortklänningar, jag vill inte se ut som någon retro-sjuksyster, eller något annat inom vården.
Döende?
Jag kan inte vara barbent utan måste ha några slags "byxor". Då slipper jag raka bene, skämt åsido.
Så vad är egentligen skillnaden på tights och leggins? Blir det för varmt med Winter-tights? Alltså vadfan.
Sen skor då? Allt med klack är bannlyst.


Kom med alla tips ni sitter inne med, hissa/dissa min teckning. Just do it!












KOMMENTARER:
Mir

Hur i helskåtta har du fått för dig att du skulle riskera att se maskulin ut? Hahaha knäppgök. Vet inte vad skillnaden på tights och leggings är, eventuellt att tights är mer som strumpbyxor utan fot möjligtvis. Armbanden som du kryssat över, ska du inte ha dem lr vadå?

Svar: Tjaa... flanellskjorta å bredaxlad å norrländsk dialekt på de duvet ;)Så det är leggings jag har som långkalsonger! Och tights som hårsnoddar till dreadsen!
Nej jag velar fortfarande. Tänkte jag lär ju lyckas med det omöjliga och dippa dom i någon glassås eller nåt!
Linn

Mir

Stövlar då btw ? http://www.eurosko.se/sko/8399/roots.html
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/steve-madden-594/rogerrr-594088-14/
http://www.bianco.se/webshop/produkt/till-henne/st%C3%B6vlar/h%C3%B6ga-st%C3%B6vlar/kaya-boot/554881

Svar: Grszzxh! Öh ja snygga, men priset gör ju att man känner att det blir billigare att sitta och värma en burk köttbullar över värmeljus.. eller något!
Linn

Pebbles

Frågestund!
Om du har tid och lust skulle det vara kul om du gick in på min blogg och deltog i frågestunden :)

LOVE. P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: