Utopi

Rubriken får bli Utopi. Tänka sig, att när man var på Bik Bok spelades den här låten ut högtalarna. Det gjorde ungefär min dag på stan. Skaburbian Collective. Gick runt och var lite smått lycklig. Jag måste få se dem live!
Sedan spelade ju P-Danjelsa på stortorget också, så vi stod där en liten stund och joinade den Jämtska reggaen på det ekande Stortorget.
 
 
Vi har som sagt varit på staden idag. Det blir som bekant inte mer än absolut nödvändigt för vår del.
Danne skulle ha en skjorta till Åre-festen. Och då går man på Westvalls där bara snornäsduken går på 400 spänn!
Sedan köpte han en ny vinterjacka... Peak Performance.
Och jag sitter fortfarande och gnäller lite över att min nya mascara gick på 230 spänn.
Så mycket kan jag säga att jag aldrig lagt ut på smink.
Men den lilla söta tjejen på Kicks sålde verkligen in den hos mig. Så jag har lärt mig att aldrig tacka ja till hjälp inom de där områdena där jag är totalt hjälplös. Smink och sån't?
De kan ju lura på en vad som helst egentligen.
Världens minsta mascara var det också...
 
Jaja. Kom hem och kände mig väldigt kreativ, eller något.
Så jag tog fram lerlådan och satte mig och gjorde lite egna dreadssmycken.
Inte så mycket att skryta över kanske. Men de blev bättre än jag först kunnat ana.

 
 

Satte dom så här tätt inpå bara för att kunna visa, ju!


Jag och älsklingen!
 
 












KOMMENTARER:
~ L I N N ~

Kika gärna in och delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny i en vecka, vad har du att förlora?! :D tävlingen avslutas ikväll kl 19:00!
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1.html#comment

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: