Trams

Jag tar och drar till Miami i 22 månader jag, det skulle ju ha varit rätt najs, bara det att nu går det väl inga flyg dit?
Och frågan är vad fan jag skulle göra i Miami i 22 månader, vad less jag skulle vara.
 
Alltså det här är ännu en sådan där tramsgrej på Facebook där tjejerna ska skriva underliga statusar för att männen ska bli helt kokobäng - tror dom. Men hallå, allt det här står på Flashback så vill man veta så vet man.
Förra året var det väl något om BH-färg och sedan skulle man en annan gång också ange skostorleken och hur lång tid det tar att fixa håret. Alltså 37cm och gjort på en nanosekund.

Det här ska då vara en slags kampanj för att uppmärksamma och öka medvetenheten om bröstcancer på Facebook.
Hur den nu gör det? Meddelandena ska ju vara hemliga?

I år är skriver tjejerna att de ska åka till ett land efter den här listan:
 
 
 
Januari – Mexico
Februari – London
Mars – Miami
April – Dominikanska Replubliken
Maj – Frankrike
Juni – St Petersburg
Juli – Österrike
Augusti – Tyskland
September – New York
Oktober – Amsterdam
November – Las Vegas
December – Colombia
 
 
Man tar den månaden man fyller år i och får då det landet. Beroende på vilket datum man fyller år blir avgörande för hur lång vistelsen blir. Jag fyller år den 22 mars, därför får jag åka till Miami i 22 månader.
Det här är absolut inget jag skrivit på min status på Facebook då jag tycker det är så löjligt!
 
 
Allvarligt. Donera pengar till Bröstcancerfonden istället för att fjanta på med de här kryptiska, hemlighetsfulla meddelandena om kor i badrummet, hårlängder, färger på underkläder eller hur lång tid det tar att borsta håret!
 
 
/Hälsningar upprörd.












KOMMENTARER:
Alva

Hej, allt bra med dig? :) Söt blogg btw :) kram!

Bea

HÅLLER MED!! Är så spyless!!!!

Vanessa

Håller med dig till 100%! Fattar inte alls hur detta ska öka medvetenheten om bröstcancer, och Facebook är redan fullt av meningslösa statusuppdateringar som det är.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: