Poor boy

Nu är jag inte så förbannad längre.
Ringde nyss och pratade med Djursjukhuset och fick sådan hjälp och bemötande av kvinnan i telefonen!
Det är så det ska vara!
Hon förstod precis hur vi kände oss (så låter det väl oavsett vem man ringer men ändå) och tog egna beslut i nästan allt. Jag hade kravet att få träffa den här tjejen som Inger rekommenderat. Bara det att hon var helt uppbokad hela den här veckan. Men så satte hon jag pratade in oss på en tid hos henne ändå.
Hon ville verkligen hjälpa till då vi hade så dåliga erfarenheter från dom.
Sedan skulle hon kolla över fakturan också.
Det är ju inte där skon klämmer. Det känns snålt att säga att man vill ha tillbaka pengar. För Moltas skulle man kunna få fram vilka pengar som än krävdes, utan det är mer en principsak.
Jag har rätt - ni har fel.
 
Så tack till den kvinnan!
 
Jag är helt av banan vad gäller dagar. Det var ju måndag i går, den första oktober. Lillebror fick sin lägenhet då så han håller på flyttar från chefens hus i Rosersberg till egen lya i Upplands Väsby.
Så spännande, det är tur det är så långt annars hade jag åkt ner och lagt mig i allt! Nej fan vad kul att få flytta! Inreda. Köpa nya saker.
Och så missade vi sista avsnittet av Lilyhammer i går också.
Attan!
 
Och för att hålla reda på dagar! I dag får Bea och Tobbe hem sin soffa! Känns som jag också på något vis är lycklig över det, att de äntligen fått deras efterlängtade soffa! Knepigt.
 
Alltså, alla borde ha en tjej som Bea i sin telefon. Hon är så störd och skickar videoklipp på sig själv som jag nu sitter och skrattar åt så jag gråter. Det skulle bli en populär app tror jag. En Bea Ulimate happy-app! För alla tillfällen på alla tillfällen! Eller så.
 
Måste fråga om jag får lägga ut den på bloggen, eller så är det bara jag som tycker den är kul?

Här är bilder från igår i Hudiksvall medan vi väntade på att Molle skulle vakna!
 
 
Okej, iPhone 5 har bättre panoramafunktion än Samsung.


Älsklings-snuppen ligger och snarkar













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: