Matkasse

Det kanske inte ser så gott ut, men det låter gott, har inte smakat så kan inte lova något.
 
Har kombinerat ihop detta själv då jag gillar att leka med maten.
 
Underst är ett lager med knaperstekt bacon och bearnaisesås utblandad med crème fraiche.
Sedan ett lager tomatskivor.
Sedan kommer pastasnäckorna och sist men inte minst blodig, sparsamt kryddad oxfilé!
Toppad med oooost!
Snart ska den in i ugnen en sväng.
 
 




 
Så nu ska jag börja med saffranslaxen. Det här är ju trots allt bara förrätten.
 
Har ju Coops Matkasse för första gången den här veckan och det känns väldigt spännande.
Väldigt imponerad av varorna som kom i den också måste jag säga. Vissa av varorna har vi aldrig någonsin köpt eller hört talas om förut, och det var bra råvaror, kanske något att fortsätta med?
Snacka om nya smaker och inspiration i matlagningen!
 












KOMMENTARER:
~ L I N N ~

Kika gärna in och delta i veckans blogg, drar 3 vinnare genom slumpen så ALLA har lika stor chans, de 3 får även stå i min meny 1 vecka ! Vad har du att förlora? :D
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

Gunnar

Matkasse

Hej,

http://www.matkasse.com/

Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.

//Gunnar

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: