Ljung

I dag har jag fixat ute på balkongen. Var på Buketten och köpte ljung och lite silverek, och så hittade jag ju de sötaste små ljuslyktorna som jag var tvungen att köpa till. Men tror inte jag törs elda i dom...
Kanske ska pröva hitta små ljus som går på batterier?
Och så köpte vi en superfin mini-orkidé till Dannes mor. Måste nog köpa mig en själv. De var ritkigt söta!
Så söt jag kände mig idag då?
 
Danne fastar ju idag för i morgon ska han på röntgen. Stackaren fick äta kräm till middag i dag medan jag satt och smaskade i mig svärmors köttgryta.
Så än har jag inte vågat ta till med bakningen. Tänkte jag skulle göra lite gott till i morgon då vi har lyckats få en date med Erika och Leo, känns som det var ett tag sedan så vi har lite att ta igen vad gäller bakelser och frosting!
Nu är det höst, och på hösten blir man alltid sådär baksugen och ångerfull att man valt helt fel yrkesinriktning här i livet.
Men det kanske inte är försent att ändra på?
 
Biskvier ska jag ge mig på att göra i morgon. Aldrig testat. Sedan blir det väl en och annan cupcake.
 
Smaskens!
 
 
 
Tvätten ropar, sedan blir det en helkväll framför teven med chai-te då, för att vara lite nyttig och sällskaplig med Daniel! 
 
 
Nu längtar jag efter att få sätta igång med julbaket!












KOMMENTARER:
Beatrice

Jag beundrar dig för att du orkar göra så mysigt och fint på balkongen!! Vill svära åt dig för att jag blir avis!!! FAN FÖR DIG LINN!!!!!!!!!

kiss

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: