Åre

När jag har barn och bor i lägenhet ska jag också låta dem leka i trapphuset från morgonen.
Nu kommer ju inget av det här att hända.
 
I helgen var vi till Åre på jubileumsfest för Andritz Hydro (där gubben jobbar) och blev bjudna på tre-rätters och underhållning av självaste Patriks Combo! Fullträff på allt.
Maten var supergod och underhållningen var som vanligt när det är Patriks Combo! Underhållande?
Man fick till och med större köttbit än potatis, och den var blodig! Ännu en fullträff!
Och rökt lax till förrätt, sojamarinerad till och med. Mina stå stora laster. Rökt lax och blodigt kött!
 
 
Nödvändiga förberedelser? Men Danne njöt!

 

Mina nya dreadspärlor från Dreadstuff!



Mitt fina fiskarmband, också från Dreadstuff!



Min fina älskling i Åre!



Combon!


En sådan där outfit-bild.
 
 
En lyckad kväll som jag hoppas kommer göras om! Första gången respektive fått följa med på deras fester, och det tror jag uppskattades. Vi var nog över 200 pers den kvällen också.
 
Haha! Molle ligger och fiser på min fot...
Danne åkte iväg med flyget tidigt i morse. Han ska vara i Laxede som ligger mellan Jokkmokk och Boden över en vecka nu.
Men sedan kommer han hem och blir hemma nästan en hel vecka! Vilken lyx!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: