Första dagen

På mitt nya jobb!
Så huvudvärken sitter där den förtjänar. Men säg vad som inte lite choklad och tårta hjälper mot?
Gubben fyller ju hela 25 år i dag. Och inte en pryl har jag köpt till honom. Han får faktiskt skylla sig själv när han inte önskar sig något. Eller bara vill ha saker som kostar mer än vad min plånbok för tillfället erbjuder.
Så lite dålig självkänsla har jag haft, som inte ens har bakat en tårta.
Men vi skyller på att jag varit så upptagen med att jobba, just i dag också.

I stället har det varit en dag där jag har fått det jag har velat. Solcellslampor till balkongen!


Lampor. Köpt på Rusta. Tjörn. Skitbilliga.

En väldigt oengagerad bild som jag tagit genom fönstret just precis nu från min plats här vid datorn!
Kan bli så ibland också.

I morgon börjar jag 15, älskar att det är kravlösa mornar! Och jobbar bara till 21.
Det blir ändå ganska sent när man ska köra hem också. Förut har jag ju bara kunnat gå 10 minuter så hade jag varit hemma. Eller på jobbet. Nu måste man köra 3.5 mil, eller åka buss.

I morgon är det visning på det där huset!
Attan!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: