Verkligen

Tack, alla, för era synpunkter angående mitt förra inlägg. Verkligen.
Är det nu man ska flika in ett sådant där OLOLOL? (Outrageously Laughing Out Loud Out Loud).

Jag har ju en del läsare. Så vad sitter det i?
Visst jag är inte heller någon kommentatormaskin, men jag tar mig tid att kommentera bloggar då och då.
Sedan är det inte heller några av mina vänner som uppdaterar längre...

I alla fall. För er som vill veta. Det blev två hyllor. Och det blev två svarta Kitsch-Bullar.

Så!

 

Brudorkidé

Mina två orkideér fick också vara med i det här inlägget. Bara för att!













KOMMENTARER:
Jessie

Hehe jag hade tänkt kommentera men jag var inne med telefonen när jag läste inlägget så då blir det bara fel. :P Jag röstade iaf för två hyllor. :P Hehe. Hoppas allt är bra med dig. :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: