Tulip

Blev kvar här efter helgen, jag och Moltas.
Såg ingen anledning till att åka hem till stan i veckan då jag inte har något i skolan och Danne är borta och jobbar.
Så jag och Moltas är kvar här och njuter av finvädret, och friheten!

Känner förresten på mig att något inte stämmer med min praktik. En vecka kvar nu bara, och jag har inte hört ett ord, varken från skolan eller platsen. Jag har haft kontakt med nu totalt fyra olika lärare och inget svar. Kan man bli mer frustrerad? Men jag får väl vänta och se, om jag har rätt. Jag hoppas inte det, för då kommer jag väl få börja tjorva på ännu mer med CSN och tider, poäng, betyg, alltså att jag måste vara kvar i skolans våld ännu längre..
Men går allt som det ska, går jag ut på praktik nästa måndag.
Kan säga att det är med blandad förtjusning, men nu har jag lite mer hår på benen... Det lät bättre, och så ska jag gå in med en annan attityd den här gången.
GE MIG NATTJÄNSTEN or I ske börj jobba mä nå ane!

Vi ska väl ut och gå sjösvängen i dag med. Moltas får springa lös och må gott ute på isen, och matte får lite motion.
Kanon!

Mamma gillar tulpaner.
Jag vet inte vad min favoritblomma är än.


 














KOMMENTARER:
Erika

Ja, jag tyckte du gnällde lite ;)

Jo, jag såg det när jag läste din blogg igår kväll xD Och n'Leos batteri had dött. ;)



Klart ma ske gära da! Hör ta deck!



Kraaam!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: