Fisk

För över massvis med bilder från kameran från i helgen just nu.
Jag har ju önskat mig Antes gamla dator + skärm, så får se då vad konsulten har räknat ut.
Det skulle inte vara helt fel! Med widescreen, wärsta!
Så fort det skulle gå och vad kul det skulle vara att hålla på med bilder i datorn då!

Har räknat ut att jag ska flytta härifrån nu. Så håller på att leta boende, allt från baracker till hus.
Ser ingen mening att bo kvar här, speciellt om det nu skulle bli som jag vill att det ska bli, efter skolan.
Då är det ju helt meningslöst.
Trivs inte, så är det bara.

Jag fyller snart år också! Och i och med det har jag börjat känna mig lite nervös, kanske. Fast jag längtar ju!
Fyfan vad bra det kommer bli!

Så här kommer några bilder då. Mer bilder på harren och Moltas kommer att komma upp på Molles egna blogg, så småningom.


Andersön

 


Älskling eldar för fullt...

 


Medan jag och Dompe solar!

 


En abborre...

 


Och en harr! Moltas fick leka med den istället då den inte är lika vass!

 


Fiskehunden!

 


Tur Moltas inte är en älghund!

 













KOMMENTARER:
Josefina Christoffersson

Hej! Fina bilder + fin blogg :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: