Expert

Det slutade med att jag fick skicka iväg mina bilder till Experts fotoframkallning.
Jag som hade tänkt ordna bilderna själv till mina ramar, men det ville sig inte. Och jag har absolut inte tålamodet.
Så lite dyrare blev hela det här kalaset, men jag har däremot en hel fotoskrivare, än så länge.
Varav därför tog jag den här enkla utvägen att låta någon annan göra det.

Skitsak. Hur jag än bär mig åt vägrar den skriva ut magenta, eller rosa/lila. Så mina bilder blir bara blå, gula och vita. Tråkigt. Så jag hoppas förstoringarna på Expert blir susen till mina ramar.

Vi har fått upp hyllorna nu, och det blev så himla bra! Jag är hur nöjd som helst!
Före-efter-bild på det kommer senare.

Bara för att göra hela inlägget lite spännande...

Eller ett litet smakprov kan ni få på vad som ska bli mina tavlor!



















KOMMENTARER:
Ackelina ★

Så söt hund på headern :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: