Bakslag

Ja, ja, ja. Jag har börjat fatta att det redan går att kika upp vad man får tillbaka (eller blir skyldig) i årets skattedeklarationer.
Men bara för att alla verkar få tillbaka på skatten i år så behöver ni ju inte skriva ut det i ören på det här förbannade Facebook!
Fan tänk på oss som lyckats bli skyldiga då!

Hade inte våra uppfödare precis fått valpar hade jag tagit bort Gäralausboka i ren protest!

Jag var inte sen när det gällde att titta upp vad årets summa skulle bli. Jag hade mina onda föraningar att det skulle bli restskatt då nuckan på Nordea gjorde något som hon inte borde ha gjort med mina fonder.
Så nu sköter jag den delen själv!
Förstår inte ens varför man vill vara kund hos Nordea. Måste ordna det där känner jag, samla allt hos en och samma bank. Får ta det med min privata rådgivare senare.
Haha, fan vad viktig jag lät nu, ekonomiministern... som har en framtid som undersköterska... Yeeeeey!

Ne, nu blir det Erik och Mackan!

Så kommer det en dag
då du och jag inte kan hitta tillbaks
det blir vårt bakslag
ja, vårt bakslag













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: