Säck

Anal, pung, fitta, kuk. Det är ungefär så jag känner mig nu. Som en jävla röv.
Och det var en bra fortsättning på rubriken. Säck. Menar vad är det första ni tänker på när man säger säck?
Eller är det så att alla inte tänker som jag?

I alla fall. I dag tänker jag nästan ingenting alls. Jag är bara så överlycklig att få vara hemma igen.
Åkte på jobbet i går och satte mig på världshistoriens varmaste buss. Solen sken och busschauffören skulle göra den 35 minuter långa resan till ett lidande för oss alla. Bastu-bussen...
Jag vet inte hur många gånger jag var och pillade på fläktarna i taket. Och inte bara mina. De i sätena framför skulle fan de också peka rakt ner på mig. Även fast det var varmluft de blåste så kunde jag ana lite fläktande.
Jag hade redan då huvudvärkarnas huvudvärk.

Nu efter en hel sömnlös natt på jobbet är jag hemma med världens migrän.
Och inte nog med det, jag är ny på jobbet och det här var min andra natt, så kommer det en vikarie till morgonrutinen som inte jobbat där sen jul. Så jag fick som göra dubbelt så mycket i morse.
Skitkul kan jag lova er.
Svetten rann och en del svordomar for genom mina tysta tankar medan huvudet bultade och kändes som det skulle explodera.

Efter mardrömsmorgonen med stress och helvete så skulle jag åter igen på bussfanskapet.
Knullfull! Folk satt på golvet i bussen - redan i Nälden. Men jag skulle allt ha någonstans att sitta.
Fick maka på en tjock kärring som trodde hon skulle få sitta själv bara för att hon ställt upp väskan inne vid fönstret.
Och för att hon var tjock.

Nu är jag hemma. La mig direkt i soffan bredvid Moltas - the sleeping pill. Efter jag stoppat i mig två Eeze.
Det är märkligt, desto mindre och färggladare pillren är, desto mindre vill jag ta dem.
De känns farligare på något vis.
"One pill makes you larger and one pill makes you small and the ones that mother gives you don't do anything at all"

Piller är inte bra överhuvudtaget!


Mot huvudvärken i går på jobbet



Mot migrän idag. Piller och kaffe...



... och älsklingen!

 

Ska försöka väcka Moltas nu så vi kan gå ut och göra ifrån oss. Så jag får gå och lägga mig och sova!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: