Sol?

 
Men vart är den då?
 
Lite tråkigt är det allt. För i morgon går jag på jobbet och sedan är jag där i princip hela tiden ända till på söndagskväll...
Jaja. Får väl bli så då, under Yranhelgen och allt, det här året också.
Inte för att jag hade en endaste minsta lilla plan på att gå, aldrig i livet.
Fast jag hade velat se Patriks Combo. Jag har aldrig i hela mitt liv varit på stråket, aldrig ens ätit där. Jag har som mest faktiskt bara gått igenom, och det gjorde jag förra veckan med jobbet då det spöregnade och var sånär som på folktomt.
Här håller vi oss undan med våra kebabtallrikar!
Och så har jag kommit på att jag skulle vilja åka med RIB-båtarn som gör 110 km/h. 
Men jag lär ju bara dö.
 
Så vi skiter i allt!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: