Knotty Boy

Första hårtvätten sedan dreadsen blev till. Och vad har jag för utvärderingar kring detta då?
Ska det vara något stort och märkvärdigt med att tvätta håret när man har dreads?
Ja faktiskt!
Tänka er att kunna tvätta håret utan att behöva dra strån ur röven sedan, eller rensa avloppet efter sig.
Jag är nöjd. Än så länge här där jag sitter med handduken virad.
Lär ju bli väldans frissig efter det här, se ut som en övertänd storpudel.
Eller som typ såna där läskiga dock-troll med håret rakt upp.
 
Sedan blev jag nöjd över hårbandet jag fick. Och smyckena. Lär dröja ett tag innan jag får till att mosa på dom på mina tjock-korvar.
 
Bild på det får komma senare.
 
Vi var ute och gick naturstigen på Frösön i går med Moltas. Så idag har han varit en nöjd och lagom trött hund.
Och han kommer vara trött i morgon med, för Paks har varit här och härjat med honom!
Sötpruppar!
 
 
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: