Dag 4

Som sagt. Vi började med dreadsen i lördags. Fortsatte i söndags. Uppehåll måndag, fortsatte igår och ska fortsätta med det (förhoppningsvis) sista idag!
 
Det tar sin lilla tid. (Med fika inräknat) Och som tur vad har jag någon som gör dom åt mig den här gången.
Någon som verkligen packar dreadsen, jag hade nog mest bara tovat ihop skiten så det satt ihop.
Nu är de riktigt packade och fina så det märks på längden. Kommer kanske se aningen wierd ut från början då de är ganska korta och tjocka.
Men de sätter sig!
 
Fyfan vad spännande det här är och kommer bli!
 


 

Tjocka korvarna i går.
 

Moltas har som tur vad Paks att leka med under tiden!
 
 
Tack som fan till Mirlinda som står ut! Och Mattias såklart som satte oss alla i matkoma igår. Tacktacktack!
Och han kunde rädda alla mina bilder och filmer från min trasiga iFön. Stort tack också för det!
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: