Breathe and take it in

Det var den jobbhelgen det. Så nu ska jag vara ledig i tre dagar och bara sitta på ändan och lyssna på musik.
Hade man kunnat hoppas ja.
 
Har bokat hotell i Sundsvall. Vi ska dit och hälsa på Dannes systerson som fyllde 1 år i helgen. Sedan ska vi ned till Hudiksvall och visa upp Moltas öga för Inger på Smådjurskliniken. Hon är så bra för övrigt!
Vi vill bara låta henne göra en rutinkoll, det är inget fel på honom alltså.
Men när man ändå har vägarna förbi där neröver så.
 
Tänkte jag skulle uppdatera lite om mina korvar, både före, mellan och nu.

 

Först alltså.


Så ni ser ungefär hur mycket längd som förloras vid backcombing/tupering.


Förra veckan


Och just nyss.
 
Jag har försökt vara flitig med att palmrolla dom under den här första veckan, speciellt på morgonen då vissa kan vara lite platta.
Har ännu inte tvättat dom så jag kan säga att min hårbotten längtar efter en tvätt.
Och jag väntar på mina saker jag beställt från Dreadstuff!
 
 

En schampo-kaka från Knotty och dessa fräna tubpärlor i metall för att kunna smycka dreadsen med sedan också. Samt med tubpärlor så kan man hindra dreadsen från att få för sig att göra konstiga loopar och bucklor, ännu ett tips från Mir!
Sen beställde jag ett snyggt stickat hårband också.
 

Allt för att förhindra att jag ska se ut såhär:
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: