Sjukt

Helt sjukt sjuk att inte jag blivit sjuk! Peppar peppar på det, för jag ska snart börja jobba och sedan kommer jag  vara på jobbet nästan hela tiden fram till på måndag, ska bara hem och sova lite emellanåt!
Så det känns bra. Bara att hoppas på att jag inte blir sjuk. Trodde jag var på väg igår då jag fick så ont i halsen. Men med massa godis, Alvedon och sömn så gick det över till idag!

Hela familjen var nämligen mer eller mindre förkylda under nyår, sedan har Danne varit jättesjuk nu i veckan. Feber och frossa, ont i hela kroppen och så den där hemska hostan. Så nu har man skämt bort honom.
Undrar bara hur han ska klara sig helt ensam i helgen?
Verkar faktiskt som att de flesta är förkylda nu...

 













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: