Sjuk...

Jag skulle aldrig ha skrivit det där förra inlägget. Blev ungefär lika dödssjuk som min pojkvän i lördags. Sedan dess har vi slitit på soffan och tittat på hela säsong ett och halva tvåan av Sons of Anarchy. Rå serie.
Jag ska bli som Gemma (Katey Sagal, ni vet Våra värsta år morsan) när jag blir stor. Eller Gladiator.

Men jag ska i alla fall pina iväg mig på skolan nu snart. På en lektion som jag tror vi haft minst tre gånger förut. Människan i olika kulturella sammanhang. Jag är inte direkt vän med schemat vårt, och varje gång vi får ett nytt har jag någon slags anmärkning som jag genast mailar iväg till schemaläggaren. Vet inte hur många gånger de fått ändrat schemat (läs - gör om, gör rätt) bara på grund av mig.
Och lärare som inte kan läsa ska inte vara lärare. Jag mailade henne före jul, om en bok jag måste ha för att lösa en viss uppgift som ska redovisas nu på torsdag. Vi är kanske 25 i klassen och det fanns kanske 10 böcker, så de som kände sig kunna ta tag i den uppgiften på en gång fick boken först. Till den skaran hör då inte jag. Därav fick jag ingen bok i början.
Så får man till svar efter jul, precis det man vill höra; Hoppas det löst sig! Hur fan ska de ha kunnat löst sig när skolan har varit stängd över jul och nyår?? Så skickade direkt ett svar där jag skrev, Nej! Har ju ingen bok!
Och det fiffiga med ZOnline är att man ser om personen i fråga läst mailet. Och det har hon. Så skit i det då!
Skitskola!

Var det något mer? Jo, i morse när jag skulle gå svängen med Molle gjorde jag kanske mitt livs andra misstag. Jag tog inte med mig kameran ut. Fy fan. Så jag nästan förfrös mina små stackars fingrar där jag fipplade på med iPhonen. Bara för att kunna få till den här bilden, där man inte ens ser vad det är!



Ser ni regnbågen?
Sedan såg man ångan i solstrålarna över det öppna vattnet. Snyggt.




Vi har lagat Molles flickvän med silvertejp. Så nu ligger han och våldtar henne i soffan.













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: