Mosig

Fråga mig inte hur jag fick till att skriva om hur samarbetet ser ut mellan kommuner och Landsting kring psykisk ohälsa i socialpsykiatrin.
Jag är rätt mosig i skallen efter att ha haft jouren i helgen. Sov kanske som mest 2.5 timma. Sedan larmade larmet hela tiden. Och larmade det inte så var jag orolig över att jag glömt sätta på det, eller att batterierna var slut, eller...
Ja. Så det var skönt att komma hem till världens bästa pojkvän som ställde sig och fixade Club Sandwich till frunch!
Gott. Och när jag tänker på Mangoraja så dyker bara lillebror upp i huvudet. Mangorajaglass?

Grattis till jobbet Ante!

Danne blev akutinkallad till ett jobb i Skellefteå också. Han var tvungen att ställa något till rätta som någon annan drummel inte klarat av. Han borde skriva ner allt han åker på och ta med den listan på den individuella löneförhandlingen.
Nu har de aldrig haft någon sån...
Så nu blir han där hela veckan.

Vi åkte till Hissmofors och packade ihop hans saker igår då istället för att gå på bio.
Och jag tror jag har glömt bort att jag äger en kamera. Så jag ångrade mig att jag inte tog med mig den! Ni skulle ha sett kraftstationen i Hissmofors i den låga solen, istapparna som bildats i den bergssprängda stenväggen, röken, och så solnedgången i Dvärsätt.
Sen stannade vi till vid Campingen i Krokom så Moltas skulle få busa av sig lite i snöhögarna.
Där tog jag i alla fall en mobilbild...















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: